2009-03-19

En underbar kväll...

Mitt i allting så kom äntligen en underbar kväll! Min lillebror kom hem från Karibien och båda mina barn var hemma hos mig. Till oss kom även min syster och hennes familj. Så satt vi där, allihopa, och åt lite gott och pratade och framför allt skrattade. Detta befriande skratt som har lyst med sin frånvaro länge!

Vi lyssnade på musik. Vi drack rom. Mina barn var på ett strålande humör - och jag NJÖT av att ha dem där - båda två! Och de dansade!! Mina barn - dansade - med varandra! Min rockande son visade att han också har lärt sig bugga och dansa foxtrot - och han gjorde det tillsammans med min dotter som lärde sig det redan som liten!!! Och mitt mammahjärta bara svämmar över för dessa underbara tonåringar som jag älskar mer än något annat!

2 kommentarer:

  1. Härligt att ha en mysig kväll med nära och kära och att få skratta, underbart!
    Ha nu en hälig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken känsla du skriver med...det svämmar över av kärlek i dej och hos dej!
    Vad härligt det låter. Ta vara på stunderna och låt dem värma dej överallt och i alla små skrymslen i hela, hela dej!

    Varm kram från mej

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.