2009-08-20

Ser jag ut som "Hitta.se" eller???

Tre dagar på raken har folk stannat mig och frågat om vägen!
Dag ett: Vet du var Systembolaget ligger?
(Såklart jag vet... *hrmpf*... Blev nästan lite förnärmad!)

Dag två: Vet du var Försäkringskassan finns?
(Japp, den ligger bara runt hörnet där....)

Dag tre - idag: Vet du var Vandrarhemmet på Xxx-gatan ligger?
(Japp - jag visste det med!)

Ser jag ut som "Hitta.se" eller???
Men jäklar vad trevlig jag är när jag dirigerar alla dessa vilsna själar! Jag är en riktig "hedersknyffel"! :-D

12 kommentarer:

  1. HAHA
    Du ser väl ut som en äkta "inföding" och sådana känns det ju alltid tryggare att fråga när man är lite vilsen.

    ;)

    SvaraRadera
  2. Men vilken tur att du kunde svara på deras frågor. Jag brukar aldrig kunna visa vägen när folk frågar. Det känns så trist när man inte kan hjälpa till

    SvaraRadera
  3. Jamen du är ju "hedersknyffeln" persionifierad!! Tänker på när du sms-tipsade oss om Hauges glashantverk *hihi* när vi var på trippen i dina trakter ;-D

    Och sedan den guideade turen du gav oss på Växjös "enda" gata..

    Hoppas du får en härlig fredag & helg!!
    Kraam från Mogi

    SvaraRadera
  4. Nä.. jag tycker mer att du ser ut som "gula sidorna"...

    Kram Pys

    SvaraRadera
  5. Du vet man frågar någon som ser lugn och trygg ut! Någon stabil och pålitlig! När man ställer en sådan fråga där man beviskligen erkänner att man är lost, vill man inte råka ut för en psykopat eller iaf få en utskällning på kuppen! Tycker de gjorde ett väldigt bra val när det la sin tillit till dig!!
    Tizzel Eniro Tazzel!

    SvaraRadera
  6. Ingen som fråga efter vägen toill närmsta paj?! Det hade ju jag gjort om jag hade träffat på Tizzel Hitta.se!!!

    Må gott vännen!

    Go å gla kexchokladKraMMar!

    SvaraRadera
  7. Jag har en utmaning till dig på min blogg. Om du vill alltså:)

    SvaraRadera
  8. Jag tror kanske att man kan få bra betalt av hitta... Skicka in en faktura du för deras kartor är sååå dåliga så de kan betala bra för att någon gör deras jobb...
    Kram till dig

    SvaraRadera
  9. då kan du få guida mig runt i din vackra stad en dag

    kram livet

    SvaraRadera
  10. Istället för fröken ur... fröken Hitta? :)

    SvaraRadera
  11. Haha. Jag tror det är det de ser när de stannar dig och frågar. Att du är en toppen vägvisare och en allmänt trevlig tjej! :-)

    SvaraRadera
  12. Om jag vore vilse så skulle jag också välja dig att fråga om vägen.. varför?
    Jo.. för att du utstrålar allt det som får mig att må så bra!
    Kram vännen!!! / Lena

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.