2009-08-18

Minns tillbaka...

Vissa saker sätter sig för evigt kvar i minnet! Som den gången lille sonen, då fyra år, kom fram och sa:
"Mamma - gissa vad jag tänker på?"
Jag drog till med några gissningar, som naturligtvis var fel.
Till slut sa jag:
"Du måste ge mig en ledtråd!"
Sonen:
"Den är vit."
Jag (funderar...):
"Nää... jag vet inte vad det kan vara - vad är det?"
Sonen: "Det är ju BATMAN!!!!!"
Jag:
"Batman??? Men, han är väl inte vit?"
Sonen (som suckar uppgivet över sin korkade mamma...):
"Jomen - han har ju SNÖÖÖÖ på sig!!!"

7 kommentarer:

  1. Haahahaha,,,, Helt underbart.. =))))

    NU är jag här igen.. =)

    Ta hand om dig nu under dagen på alla vis..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  2. Jaa.. se barn ;-D

    Ha en riktigt skön tisdag!
    Kraam från Mogi

    SvaraRadera
  3. Härliga ungar! Bra att du kom ihåg för annars är det ju ofta så att barnen säger roliga skaer men sen glömmer man dem snabbt. Fast några grejer har jag faktiskt skrivit i min blogg :-)
    Ha en härlig dag. Själv är jag ledig idag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hahaha men VARFÖR förstd du inte att det var Batman i snö?
    =)
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Ameeeh, det fatta väl vem som helst att han menade det??!! *skakar på hövvet här*

    en batman i snö....så jäkla självklart....

    KRAMMAR och hoppas att dagen varit snäll mot dig idag...

    SvaraRadera
  6. hahahah

    det borde du fattat !!!!

    kram livet

    SvaraRadera
  7. Dah!
    Såklart =)
    Kul att du hittade till mig!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.