2009-08-29

Morgonbestyr

Jag duschade Tarzan, hankatten, igår. Han har en tendens till att bli lite tovig i pälsen, så ibland behöver jag ge honom en hjälpande hand med att göra honom snygg igen. Idag på morgonen var han fortfarande lite tufsig så jag satte mig ner på badrumsmattan och kammade honom i en kvart och gjorde honom riktigt tjusig.
Sen reste jag mig upp och fick syn på min egen frisyr i badrumsspegeln....
Hjälp!!!!!!!!!!!!

Obs! Inget sånt där "rufs" som vissa talar om - utan en helt vanlig
Tizzel-morgonfrisyr!

Jag vände mig snabbt bort från spegeln (för det där klarade jag inte av att titta på) och gick istället ut i köket och fixade frukost. Idag var jag så där himla bussig igen mot mig själv igen så att det blev frukost på sängen!
Jag gillar mig!

3 kommentarer:

  1. Kan man beställa en sådan bricka hit också?? Här får man ingen frukost på sängen....
    I såfall skulle jag vilja ha en skål med fil, ett kokt ägg och en kopp kaffe och ett glas med vatten, tack! :)

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur att bussiga du finns så att Tizzel kan få sin välförtjänta frukost på sängkanten ;-D
    ... men Bailey´s till frukost... det var något nytt *haha* .. men gott ;-)

    Hopas du får en solig och skön lördag!!
    Kraam! från Mogi

    SvaraRadera
  3. Man ska skämma bort sig själv när det inte finns någon annan som gör det :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.