2009-05-01

Årets första...

Årets första mjukglass!!!!!
Mmmm... GOTT!!!

5 kommentarer:

  1. Ååh så gott det ser ut! Nu blev jag riktigt glassugen här.

    Ha en skön första maj med möcke glass! :-)

    KRAMMAR

    A-Linda

    SvaraRadera
  2. Mjukglass hör till mina favoriter. Gärna med chokladtopping!!
    Ha det så bra Elaka tanten.

    SvaraRadera
  3. Snygg var den också........för att vara så tidigt på säsongen.
    Jag minns när jag jobbade på ett ställe som sålde mjukglass och ALDRIG fick till det med den där glassen som ringlade ner i våfflan.
    HRMF!

    SvaraRadera
  4. Näää..
    Jag har inte ätit någon sån ännu..
    =( Var det gott???

    Jag måste nog kanske hinna med det idag..
    Kram

    SvaraRadera
  5. MUMS! Älskar mjukglass i våffla :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.