2009-05-28

Lättroad Tizzel!!

Det är många år sen nu... men jag glömmer aldrig när mina barn satt vid datorn hemma i huset som vi bodde i då. Jag hörde deras fnitter och sedan gapskratt och undrade vad i hela fridens namn det var frågan om. De visade mig en tecknad videosnutt med en liten sång... och plötsligt satt jag där också och skrattade tillsammans med dem så jag grät! Idag hittade jag den här videosnutten av en slump. Kanske skrattar jag inte LIKA hysteriskt idag - men skrattar gott gör jag fortfarande!!

7 kommentarer:

  1. God morgon go´a vän =)
    Den där har Tant Rut också
    skrattat gått åt en
    gång i tiden =)
    Tant Rut önskar dig en riktigt
    trevlig helg, lämnar
    en korg full med helgmys i ,
    kramar , Tant Rut =)

    SvaraRadera
  2. Ja men vad härligt..
    Tänk vad minnena kommer tillbaka..

    Kram till dig och ha en riktigt trevlig fredag..

    SvaraRadera
  3. Haha! Underbar!! Love Bamse! ♥

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. *smyger in*

    *Sjunger*

    Skål ta mig fan...

    *det lät falskt utav bara helvete*

    *rusar ut och tar en tablett för att få igång salviproduktionen för man kan inte sjunga när man är muntorr*

    SvaraRadera
  6. HiHi! Jag hade inte sett den förut!

    Hoppas att du har en mysig Fredag! Det är sommarvärme. Äntligen!
    Jag har varit ute i solen och blivit röd om näsan. Ha en fin kväll Tizzel.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. *hihihi* den där la jag in på min blogg för något år sedan... Den är bara så bra ;-P

    Hoppas allt är bra efter förskylningen..

    Ha en underbar vecka! Kraam från Mogi

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.