2009-05-21

En underbar dag!

Vilken bonus! Torsdag - och man är helt ledig och det känns som lördag. Och ändå är det bara fredag i morgon! :-) Har haft en härlig dag tillsammans med dottern. Vi började dagen tidigt med att åka och titta på en hästtävling. I det lilla stall-fiket köpte vi två kaffe, två mackor och två kärleksmums - allt för TRETTIO SPÄNN! Det är fika som passar en smålänning!! :-) Efteråt passade vi på att hälsa på lite släkt och vänner i byn där vi tidigare bodde. Så vackert det var där vi bodde då - i "mitt förra liv"... Tänk att man inte såg det så då! Nu verkar det som rena idyllen! På väg tillbaka stannade vi till på Plantagen och köpte lite pynt till vår balkong! Nu sitter jag på "ballen" och njuter av grönskan och ett glas vin, medan katterna ligger på varsin stolsdyna och jag själv håller värmen med en rosa fleece-filt om axlarna. Trots att livet är upp och ner så njuter jag just i denna stund...

5 kommentarer:

  1. Fin "balle" du har, sitt där och njut *fniss*
    Jag önskar dig en riktigt härlig helg. Jag jobbar idag men sen ska jag till mamma och pappa och bli lite bortskämd.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra dag.
    Efter 6 år som 'förtvivlad ensamstående tonårsmamma' har hon och jag äntligen börjat smälta samman till en slags vuxenenhet.

    Men klart är att hon alltid kommer att var mitt lilla barn ändå:)och jag kommer säkert alltid att oroa mej lite för henne.
    Ha en fin dag
    Kao

    SvaraRadera
  3. Just det... dagen då du fotade Kaktusnäring *s*
    Fortsätt njut! Vi har regn i sthlm :(

    kram

    SvaraRadera
  4. Tänker som Ulle-Gulle och blir lite generad. Tur att det är din balle då och inte nån annans *s*.

    SvaraRadera
  5. Ja, vi är tydligen många som reagerar på ditt tjusiga namn för din balkong...å så säger du till MEJ när jag häromdagen sa nåt i stil med "svårt att få fjong på" och faktiskt menade precis sådär. Men INGET annat!!! Å så sitter du här och bloggar om din balle...

    Jaja, vänta du bara! Hehe!!

    Balkongkram från Fröken V

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.