2009-02-16

Det här var en fin låt!! :-)

12 kommentarer:

  1. E det okej om jag hänger hos dig lite...
    ;o)

    SvaraRadera
  2. hahahahaah, välhängda killar

    SvaraRadera
  3. Mingla och Livet - häng precis hur mycket ni vill!!!!! :-)

    SvaraRadera
  4. Men herregud! Har du såna killar hemma hos dig och säger inget! Taskigt gjort av dig tycker jag!
    *fniss*
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men Annica!!! Jag ville ju ÖVERRASKA dig ju!!!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Tittar in ger en kram och springer ut igen.
    ha en skön tisdag!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Men Ulle-Gulle... du han väl stanna så länge så du fick se mina fina dansare iallafall???

    SvaraRadera
  8. Jisses.. var har du hittat dem...????

    Fast du får mig att må fan så mycket bättre...

    Kram I massor...

    Pys

    SvaraRadera
  9. Oj, men Tizzel då! Nu hann jag ju kolla ordentligt och ser att det svänger och slänger *fniss*
    God natt vannen!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hahahaha detta gjorde min dag!!

    SvaraRadera
  11. *skratt* den ena killen där verkade mer än nöjd med sin lilla kompis =)

    SvaraRadera
  12. Jag skrattade så jag grät när jag såg den första gången!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.