2009-02-25

Tizzel avslöjar chockerande nyheter!!!


Jaha... så har det lugnat ner sig lite. Dagen efter den stora nyheten om förlovning och kommande bröllop! Så fina de ändå var... "Vickan & Danne". Jag satt naturligtvis och tittade på presskonferensen i går kl 17 och var så imponerad av dem båda två! En liten smygroyalist är vad jag är!! :-)

Om det möjligen skulle råka dyka upp någon besökare här hos mig (det ekar allt lite tomt här inne...) så kan jag nu härmed avslöja den chockerande nyheten: Jag ska varken förlova mig eller gifta mig! Jag förstår om detta kan skapa rubriker och ge eko i hela världen, men det här är helt sanningsenliga uppgifter som är sprungna ur 100-procentigt säkra källor!!!

17 kommentarer:

  1. Hej! Och tack för intitten hos mej. Du har alltså flyttat hit. Det tog lite tid för mej att upptäcka, då jag varit sjukt överhopad med jobb det sista och inte lagt ner något krut alls på det där bloggandet. Men nu är jag här. Och ja, jag skall nog sluta fundera på vad jag skall bli när jag blir stor. Annars funderar man nog på det hela livet....

    /KrabbErik

    SvaraRadera
  2. Fast kan du verkligen vara helt hundra på det...? Vad har framtiden i beredskap åt just dig, sköna Tizzel? En prins kanske!

    :)

    Madonnan http://madonnan.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tjusig blogg du har!
    Har skrattat en hel del och det är ju kul !

    GNISTRA

    SvaraRadera
  4. Krabb-Erik: Tjingeling! Välkommen hit! Har sett hos dig att det varit fullt upp. Kom in här och chilla lite whenever you want! :-)

    Madonnan: Nääääääää ;-) Prinsar och sånt finns ju bara i sagorna ju!!! Jag lever i verkligheten!!! :-)

    Gnistra! Vem du nu är - så himla kul att du hittat hit och kul att du har skrattat! Då blir jag glad. Välkommen igen när du vill!!

    SvaraRadera
  5. Men du som har så många friare som står på rad får nog snart titta ut en ring du med =)
    kram

    SvaraRadera
  6. Man ska väl aldrig säga aldrig kära Tizzzel :-)
    Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  7. Annica: Nu tycker jag du överdriver en smula! :-) Kram!!!

    Ulle-Gulle: Ska och ska... ?? Men man KAN!
    Lyssna här bara: Aldrig, Aldrig, Aldrig!!! Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag tror att du far med lite osanning ja..
    ;o)

    Jag skulle inte jag heller men så helt plötsligt så hittade jag min gubbe på en bilskrot..
    Har du ingen bilskrot hos dig..
    Jag menar det var ABSOLUT inget fel på honom även om han hittades på återvinningen..
    ;o)

    Kram till dig och ha en bra dag..

    SvaraRadera
  9. Mingla: Haha!! Ja, det var ju också ett ställe! Man har ju hört om krogen, internet och sånt... Men på en bilskrot!!??? Den har jag aldrig hört förut! :-D
    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Hej hopp vännen! Nu har jag läst ikapp de inlägg jag missat (för att jag inte hade lagt din bloggsida som favorit!)och jag slås av den totala förnöjsamheten i att läsa om din upphittade stövel, dina danspass utan herrar, änder som går på gatan (hur fan lät det?) och till sist...det som fick mej att totalt och absolut skratta HEJVILT och högt helt för mej själv: Dina osannolika drömmar!
    Fingrar som åker av, stolar som sitter upp och ner och massage i Thailand...gud som jag skrattar! Jag skrattar så det hoppar sådär i magen du vet? Det är riktigt, riktigt skratt!

    Inga fniss här inte - riktigt SKRATT idag! Du drömmer precis som jag..dundrande knäppt och inte nåt verkar vara åt sanningshållet eller ens rimligt!

    Åh, som jag skrattar...

    Tack för skrattet...

    KRAAM! / Fröken V

    SvaraRadera
  11. Fröken V: Så underbart att du skrattar! Mer skratt åt svenska folket!!! KRAAM!!!

    SvaraRadera
  12. HiHi! Härligt med din humor Tizzel:)
    Kramar
    Helena

    SvaraRadera
  13. Helena: Humor och humor! Jag far ju bara med sanningar ju!! :-)

    SvaraRadera
  14. Jaha, så det blir ingen förlovningsfest eller nåt när jag o Malin kommer? Typiskt... jaja, vi får väl fira annat då - vänskap kanske? :-)kram

    SvaraRadera
  15. Kaktus: Nä - vi kommer inte ha någon förlovningsfest här inte!!! Men vi ska ha massor med bubbel och vin iallafall!! :-)

    SvaraRadera
  16. Jag tycker Nicklas och Laila Bagge är en större nyhet, kanske ska vara du dåsom slår det i och för sig...../Rosa

    SvaraRadera
  17. Rosa: Hmmm... det tål att funderas över... Kanske får vi slåss om förstaplatsen, jag och Nicklas/Laila!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.