2009-02-15

Bakis i backen!!!

Tips!!!
Om du ska gå upp kl sju en söndag morgon, för att koka varm choklad och bre mackor med stekta ägg på, och sedan åka iväg en timme med bil för att tillbringa fyra timmar i en solig skidbacke...... Då är det INTE så intelligent att vara uppe och partaja ända till klockan tre på lördagnatten!!!!!!!

Jag lyckades ändå som ett under att kravla mig ur sängen, kliva i skidkläderna, och komma iväg. Jag sov hela bilresan och lyckades faktiskt hålla mig på benen i backen (med undantag för ett par smärre vurpor). Det var klarblå himmel, gnistrande vit snö och alldeles vindstilla! Allt hade varit perfekt om man inte hade varit så jäkla trött, bakis och småskakis.....

När våra fyra timmar i backen var till ända, sov jag hela vägen i bilen hem också och fortsatte sedan sova i sängen när jag kom hem. En konstig dag!!!


Isaberg, Hestra

7 kommentarer:

  1. Ojoj bra gjort att klara av skidåkning efter en så sen natt!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Du är galen! ; )
    *krya på dig kram*
    /lena

    SvaraRadera
  3. Hej på dig..

    OM man inte hade varit bakis så kan det hända att det varit helt underbart med den klarblå himlen i backen....

    Jag hoppas att du mår toppen i dag..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  4. Hoppas lördagkvällen var så trevlig så det var värt att vara bakis. Mysigt att åka skidor, fast det har aldrig riktigt varit min grej. Nu önskar ajg dig en härlig start på veckan.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Bra gjort Tizzel! Förstår att det var jobbigt att vara så trött...jag skulle nog inte klara av att stå på ett par skidor trots att jag inte varit på 30-årskalas sedan urminnes tider;)
    En härlig Tisdag önskar jag dig!
    Kramar
    Helena

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt liv; bara att utnyttja till fullo och samla på godbitarna!

    Du är klok du; Tizzel. Och så sover du bort tråkiga bilresor, dessutom. Det har jag alltid drömt om att kunna göra :D

    Kramar

    Tycker Madonnan :)

    SvaraRadera
  7. Det var bra gjort! Imponerande! Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.