2009-07-22

Om man trodde man skulle få sovmorgon - trodde man FEL!!!!

Varje semester - samma helvete!! Klockan sju drar de igång den stoooora gräsklipparen här utanför i parken. Klockan SJU!!!!!! Då brukar jag SOVA!!!! Dessutom är det någon smarting som kommit på att man ska bygga skate-park här i parken också. Så nu har man hyrt in folk från Gävle som bor här i sina små bodar och jobbar dygnet runt!!! Och vad de använder för maskiner vet jag inte - men jag vet att de låter rent för djävligt!!! Grrrr...

5 kommentarer:

  1. Ush, gräsklippning lagligt först efter 12 tack!

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt dåligt, att de inte kan planera bättre och ta hänsyn till att det är sommar ens...

    Svar i min rosa blogg till dig.

    Och kramar och ngt svettiga tankar :D

    SvaraRadera
  3. Då skulle jag ha brunnit upp.. =/
    Jag hoppas att din dag i alla fall blir toppen bra.. Kram till dig..

    SvaraRadera
  4. Gå ut å slå dom på käften!!!

    SvaraRadera
  5. Typiskt att alla gräsklippningsmänniskor inte har semester samtidigt som du har.

    ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.