2009-07-12

Irriterad!

Har radion på den här förmiddagen när jag går här och smågrejar. Plötsligt hör jag välbekanta toner. En inledning på en låt från länge sen, en låt som jag alltid har gillat. Jag känner hur kroppen går igång och jag går här och börjar frammana texten i huvudet, texten som jag är beredd på snart ska komma ut ur högtalarna och som jag längtar att sjunga med i. Sen händer det... När introduktionen är slut... börjar en helt ANNAN låt!!! Men va f****n!!!! Vart tog MIN låt vägen???? Någon har använt ett gammalt intro, och sedan fyllt på med en ny låt!
Det gör mig irriterad...

5 kommentarer:

  1. Japp.. Åå Inte ett dugg glad blir man då..

    Tack för alla glada tillrop hos mig.. Nu är helgen över och det är tur att det är måndag i morgon så att man får vila upp sig..
    Kram till dgi och ha en toppen dag..
    =)

    SvaraRadera
  2. Jamen så får man väl inte göra...luras så...
    Hoppas du får höra många andra bra låtar!

    SvaraRadera
  3. Men va F*N!
    Vad är det för sätt????

    KRAM
    Knytet

    SvaraRadera
  4. Men vad konstig min första kommentar blev här..
    Har jag skrivit såååå fel så det inte syns att det är jag liksom.. Det är jag kan jag meddela men det syns inte..=/
    Jag tror att du har semester nu så jag önskar dig en riktigt härlig och mysig första semester dag idag..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  5. Men...gör de så mot min Tizzel?????

    Fy tusingen - det ska de få för!

    Krampårej

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.