2009-07-17

Annorlunda Ahlgrens Bil och Bye Bye Old Bikini!

Nu när dottern är iväg på semester har jag lägenheten för mig själv. Lite annorlunda... lite tomt - men också på sätt och vis väldigt skönt. Hur mycket jag än älskar min tonåring så är det sköööönt när det inte är någon springer runt och dräller grejer och disk och kläder efter sig. Ingen som plockar fram när jag har plockat undan. Ingen som är uppe hela natten och fnittrar med kompisar när jag har gått och lagt mig för att sova!

Semesterkänslan har äntligen börjat infinna sig, och jag försöker njuta av varenda sekund som Sverige bjuder på sol och värme! Det har blivit både havsbad och insjöbad. Det har blivit fika och god mat. Det har blivit ljumma kvällar med vin på balkongen.

Idag när jag satt i min brasse och gassade, så tittade jag upp på himlen och fick se det märkligaste av moln! Är det någon mer än jag som tycker att det här ser ut som en Ahlgrens Bil??? :-)

När jag hade hoppat i plurret var jag duktig och simmade femhundra meter. Sköööönt!! Efteråt smakade det gott med lite paj, lite grönt och en körbar öl!

Till sist... när jag kom hem i eftermiddag... tänkte jag att NU måste jag göra slag i saken... Mina två och enda bikinisar som jag har i mina ägor har verkligen sjungit på sista versen. De inhandlades våren 2006, och har varit goda trotjänare. Men nu åker de ut! Idag var jag och köpte mig en alldeles sprillans ny bikini!!!

11 kommentarer:

  1. Snygg bikini!!

    Ser gott ut med paj, men just nu är jag proppmätt på potatisgratäng och grillad ytterfilé. Sitter och myser med ett glas rött... opal springs ;-)

    Jo, det ser onekligen ut som herr Ahlgrens vita bil *haha*

    Trevlig helg & kraam från Mogi

    SvaraRadera
  2. Helläcker bikini...men hörru, varför får man se den utspridd på vardagsrumsmattan? Varför inte PÅ DEJ? Hehehehehe
    Feeegis...vågar du inte va?
    ;o)

    Lilla bilen uppe i himlen ser härlig ut - ser skumgod och väldigt färsk ut. Kanske alla små änglar i himlen sitter där och smaskar på Ahlgrens bilar? Tänk om det är så? hihi

    Puss pårej

    SvaraRadera
  3. Hej Tizzel...en sommarkram mellan danserna kommer här:)

    Ha det gott.
    kram
    Ilona

    SvaraRadera
  4. Definitivt en Ahlgrens!
    Bikinin är säkert illsnygg på dig!!!!

    KRAM
    Knytet

    SvaraRadera
  5. Ahlgrens definitivt.. en rosa..
    Vilken otroligt snygg bikini.. själv måste jag inhandla ett styck badklädsel.. tills vi skola till Spanien på semester.. fast om det blir en tudelad eller en hel vet jag inte... det får vi se...
    Måste ha två extra tuttar med också..

    Kram i massor

    Och skål ta mig fan.. *lyfter glaset med det vita*

    Pysis

    SvaraRadera
  6. Härligt att semesterkänslan har kommit till dig. Så klart är det ne Ahlgrens bil och WOW vilken snygg bikini. HA det skönt.
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Säger som V att vi vill ju se bikinin PÅ dig!
    =)
    Fortsätt njuta av din semester!
    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Å va' glad jag blir att du fått den rätta semesterkänslan!!! Snygg bikini!! Jag borde nog oxå fixa en ny ;-) Fortsätt njut av semestern!!
    Kram Neta

    SvaraRadera
  9. ahh härligt..härliga bilder..smaken av sommar:)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Mycket tjusig kreation, den slår min med hästlängder.
    Kör med en svart med blommor på.. fegar alltid vid färgval. :S
    Det låter som att du har det toppen!
    Själv kämpar jag med en strejkande Nova!!! =D
    Kram på dig!! Lena

    SvaraRadera
  11. Ååå vilken fiiin....
    =))
    Jag ser att du har det toppen bra och jag tycker att du gör rätt i att njuuta..
    Nu finns det bebis bilder hos mig..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.