2009-07-22

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig...

När jag ändå hade vaknat (se fg inlägg) såg jag att det var vackert väder. Jag packade fikakorg, klädde på mig nya bikinin som jag äntligen skulle få inviga, la ner en god bok och åkte iväg till ett bad här i närheten och packade upp mina grejer. Vädret var helt underbart. Klarblå himmel, glitter i vattnet och bara lite molnludd längst bort vid horisonten.

Jag dukade upp mina pinaler...

Sen hann jag inte mer än hälla upp kaffet i koppen och ta första bettet på min ostfralla... så PANG blev det helt igenmulet!!!!

Jag la badhandduken över mina axlar och satt kvar och läste en stund och drack upp kaffet. Sedan packade jag ihop mig och åkte hem igen.
Suck... det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig.

5 kommentarer:

  1. Nää vad tråkigt.. Jag hoppas att det bara är en front som drar förbi snart..

    Vilken tur att du hade goda frallor med dig..

    SvaraRadera
  2. ..ja, säg är det inte typiskt..

    Ha en bra dag ändock!
    Kraam från Mogi

    SvaraRadera
  3. Va? Det där är inte schysst av den som bestämmer vädret där uppe :(

    SvaraRadera
  4. Så typiskt och så svårt att inte bli besviken.

    SvaraRadera
  5. Vilken fin stol du har.
    Helt rooooooooooooosa.
    Me like.
    =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.