2009-07-20

Jag och Janne

Jag fick ett ryck i eftermiddag och bakade bullar! Mååånga bullar blev det!!!

Och medan de var i ugnen så passade jag på att göra lite köttfärssås och koka bandspagetti och så drack jag lite rosévin under tiden. Många järn i elden!
När allt var klart, gick jag ner till Linnéparken i min lilla stad där det är allsång varje måndagkväll på somrarna.

Och ikväll kom en av mina favvisar... Jan Johansen med den lena rösten.

Gissa vem stod kvar efter allsången och väntade på att bli fotograferad tillsammans med den lille godbiten??? Jo, det var jag det!!!! :-D

En annan liten godbit, som jag umgicks med under kvällen är den här lille mannen:

Han heter Teo, är tretton månader, och gillade mina bullar! :-)
Nu får ni lyssna... och njuta... av Jan Johansen´s "Se på mig"

5 kommentarer:

  1. Norpar åt mig en mumsig bulle ;-D

    Antar att du klarade dig från regn ikväll..

    Nu ska jag strax krypa till sängs, men återvänder imorgon och lyssnar på låten ... tycker den är jättefin!

    Godnatt & kraam från Mogi

    SvaraRadera
  2. Wow, du och Janne vilka snyggingar! :-) I söndags gjorde jag ett stort bullbak också. Gott för familjen att ha när de är hemma och jag jobbar. Hoppas du njuter för fullt av din semester.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. När vi bodde i den där stora "pärlan" så var det så att denna Janne skulle spela på båtarna mellan detta landet och det andra.. då stod det på affischerna inför spelandet:
    Upplev Jan Johansen..

    Sen dess skojar vi friskt om detta här hemma..

    Men du fick faktiskt uppleva honom..
    Kram i massor
    Pysis

    SvaraRadera
  4. Jisses skriver jag bara och ler.

    SvaraRadera
  5. Bullar!!!

    DET ska jag baka med ungarna när de kommer heeeeem :-) (om inte huset rasar först förstås, hehe)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.