2009-04-08

Premiärtur!

Äntligen har jag gjort det där som jag bara har pratat om så länge... Jag har tagit vårens första joggingrunda!! Om jag säger att det var helt fantastiskt underbart så skulle jag ljuga! Det var rätt tungt, och det var svettigt och flåsigt och jag fick lite håll. Men jag gjorde det! Fem kilometer i elljusspåret!! Duktig Tizzel! *klappar mig på axeln*

En dag kvar att jobba - sen blir det påsklov! Nu har jag inte tid att sitta här! Måste putsa kvasten och polera kaffekitteln så att allt är redo inför morgondagen! :-)

6 kommentarer:

  1. Jag åker i morgon vid 19 tiden vill du att jag kommer förbi och hämtar upp dig.?
    Har du egen kvast eller ska jag ta tandem kvasten..?
    Jag har ingen svart kisse men kanske du har någon som går att måla om..

    Ses i morgon kl 19

    SvaraRadera
  2. Jag stapplar mer än jag springer nu för tiden.

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen!
    Åh vad duktig du är som gav dig ut på en jogging tur! Blir helt grön av avund men inbillar mig att det gröna färgen blir jättesnygg på mig nu i påsktider :)

    Vi pratade lite om det där med kaffekitteln på jobbet igår. Vi kom fram till att den känns lite omodern och att det nu för tiden bör hänga en BIB på kvasten. Så sluta putsa på det gamla koppareländet och rusa till bolaget..... vi ses i blåkulla! Kram

    SvaraRadera
  4. Liksom... F E M km på en gång?? Vilka pretentioner! Antar att det känns i kroppen idag, då :D Själv går jag rätt mycket, har övergett joggingen för jag blev bara förkyld typ varannan gång och fick ont både här och där.

    Ha det fint, Tizzel och ta det lugnt i joggingspåret!

    Påskkramar från Madonnan :)

    SvaraRadera
  5. Jodå här stressas det för fullt för att hinna. Fick precis ett sms från Menuette där hon kollade om jag var på väg så nu börjar jag bli redo. Och jag hänger självklart efter dej och Mingla.

    SvaraRadera
  6. Duktigt gjort av dig med joggingtur!
    Tar min gråa kisse och vindunken och dyker förbi på kvasten sen då!
    =)
    Kraaam

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.