2009-04-05

Halleluja Moment!!!!

Jag har putsat ALLA mina fönster idag!!!! *nöjd*

7 kommentarer:

  1. Gjorde du det? Vad duktig du var!!!!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. "Duktig flicka"!! Jag tog bara kök o sovrum..men känner mig rätt nöjd iallafall... Kramis från Kaxxan

    SvaraRadera
  3. fint hem !

    och snygga rena fönster

    hoppas du haft en bra helg

    kram Livet

    SvaraRadera
  4. Snygga! Kul att du visar liiite av ditt hem :-)
    Ha en skön kväll
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Nu drabbades jag av en släng av dåligt samvete kan jag känna.. Men om det är galna ko-sjukan som gör dig detta så vill jag också ha..
    Akta dig för rabiesen för den ger inte samma effekt..
    ;o)

    SvaraRadera
  6. Ja det är litt av ett mysterium..ingen läkare som helt forstår vad som har skett..men nu har det stoppat opp efter *jublar*På sjukhuset kunne dom komma med gla melding om att det inte fantes nåra farliga baselusker kvar..så glad

    Men vad kul du tittade inn,har du börjat blogga igen?=?
    Ahaaa så det är här du är:):):)KUL

    Håppas du mår supert!

    Kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.