2009-04-14

Livet är fullt av överraskningar!

En liten rolig sak hände mig igår...
För några månader sedan var det en grannkille i huset mittemot som bjöd på naken-show en morgon! Det var mörkt ute och han hade tänt upp i lägenheten, så från min mörka lya råkade jag se rätt in i hans lägenhet och jag kunde inte undgå att få syn på "hela härligheten" både bak och fram!
I allafall... Häromdagen lyckades jag, för TREDJE GÅNGEN inom loppet av tre kvarts år, göra av med min nyckelknippa!! Ännu en gång hade jag turen att återfå den, då en tjej i grannhuset hade hittat knippan i soprumsdörren, och så vänligt meddelat på portarna häromkring att hon hade en upphittade knippa som kunde återfås mot beskrivning.
Glad i hågen hade jag ringt upp denna vänliga tjej och vi hade bestämt att jag skulle hämta knippan hos henne igår kväll...
Jag gick dit, jag ringde på hennes dörr... och när hon öppnade och jag klev in i hennes lägenhet, fick jag syn på hennes kille...
Det visade sig att hon var sambo med killen som jag har sett naken!!!! :-D

5 kommentarer:

  1. Så det kan gå! :D

    Ha det bra, Tizzel!

    Kram från Madonnan

    SvaraRadera
  2. Hahahaaaaa.....sånt här skrattar jag ihjäl mej åt! Gud så KUUUL!! Jag riktigt ser din tanke & min när du klev in hos dem o fick syn på hennes pojkvän!
    Gud vad jag hade fnissat inombords...rent av lagt mej på hallgolvet och fnissat hysteriskt!!!
    Hahahaaa...jag skrattar denna morgon!!!

    Tackar för det!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha ha, du kunde ju sagt något till honom typ: "Dig har jag inte sett med kläderna på innan" *skratt* fast då hade du kanske inte fått tillbaks dina nycklar. Du skulle behöva en sån där nyckelring som är som en telefonsladd som man hade på 80-talet. Den sitter fast i byxorna men man kan ändå dra ut den långt.
    Ha en härlig dag och tack för gulligt sms.
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Då hoppas jag att du var artig nog att inte bara tacka för nycklarna utan även för naken-showen. Rätt ska vara rätt.

    SvaraRadera
  5. ..oooops ;-P

    Kraaam från Mogi

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.