2009-04-26

Är man stolt eller är man stolt???

















Idag var det den stora dagen...Distriktsfinalen i "
Rockkarusellen"! GRATTIS säger jag till Wera!!! Av 42 band i Smålandsdistriktet, kom de TVÅA i finalen!!! Fyra poäng från förstaplatsen...
Det var en rysare att följa omröstningen! Och när resultatet stod klart var det en blandad känsla av så total stolthet och ändå en liten besvikelse... De var ju sååååå nära en seger!!! Modershjärtat svämmar över av stolthet när jag ser dessa duktiga killar - varav en är MIN SON!!!!

Det får nog bli en liten fest någon kväll i veckan för att fira grabbarna. Det är de värda!!!!!!
Notis i SMP om andraplatsen kan läsas HÄR!

4 kommentarer:

  1. Oh vad roligt! Du får hälsa grattis från mej, jag har sett affischer på stan och hade gärna velat gå och titta men jobbade ju naturligtvis. Kram!!

    SvaraRadera
  2. =) förstår att det var ett stolt mammahjärta som svämma över=)

    synd dom inte vann.. men nästan en vinst i sig ändå!

    //lilla m

    SvaraRadera
  3. Var inne och lyssande på deras sida. Riktigt bra!!! hälsa grattis till silverplatsen!! Starkt jobbat!! Kram Neta

    SvaraRadera
  4. Nämen å vad roligt, stort Grattis!! Det säger ju en hel del, att de har potential. Så nu är det bara att anmäla sig till fler talangtävlingar. Se till att synas. Jag hade också tyckt att det var så roligt, berättat för alla. Svårare att motivera skolarbetet blir det ju *s*.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.