2009-04-15

I väntan på...

I väntan på att symöte-tjejerna ska ramla in här, så har jag ägnat eftermiddagen sedan jag kom från jobbet, med att förbereda lite gott inför kvällen. Eftersom jag inte är någon stjärna i köket gör jag det gärna så enkelt som möjligt för mig. Ikväll blir det en taco-gratäng med sallad och lite tortilla-chips, och så lite vin också förstås!! :-) Lille-lördag och allt som det är! Nu är allt färdigt - och jag har en och en halv timme till godo. Den tiden kommer jag att ägna åt smaka av vinet ute på min balkong! Mmmmmm.....

3 kommentarer:

  1. åååååååå jag vill oxå vara med i din sygrupp och äta tacopaj och dricka vin i solskenet på din härliga balkong...

    kram på dig
    LJ

    SvaraRadera
  2. Det set ju hur gott ut som helst. Hoppas ni hade en mysig kväll och att du får en härlig dag idag.
    KARM

    SvaraRadera
  3. Ja men jag ser ju att du kan ju...

    DU nu är jag så där trött igen..
    Jag vräker ut mig i din blogg soffa här och sover lite tills gubben har räknat färdigt sina bävrar.. (Alla har vi våra små läggningar och min gubbe räknar bäver..)
    Helt sant är det också så jag kan bli trött bara av att veta vad han gör liksom..

    Jag vill ha vatten.. Har du det.. Kan jag få ett glas kanske..
    ;o)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.