2009-04-09

Det är dax nu!!!!

Nu drar vi, brudar!!!! :-)


4 kommentarer:

  1. Det är klart jag hänger med. Du fick ett helt inlägg som svar på din fina inbjudan!

    SvaraRadera
  2. Yupp!
    Nu sover Bebis så jag är klar att åka.
    =D

    SvaraRadera
  3. Japp, jag spänner fast säkerhetsbältet och hoppar på. Kör du, eller?
    Vem sitter bak?

    Jag sitter nog gärna i mitten. Eller måste vi ta en kvast detta året? Kanske blir billigare om vi samåker? *haha*

    Tjohopp!

    SvaraRadera
  4. Förlåt att jag lämnade er lite för tidigt.. men jag var rädd att raketerna inte skulle orka med mig hem igår...

    Fast det gick utmärkt att komma hem.. och vilken lycka att sitta på mitt vrålåk och bara följa med...

    Kram Pys

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.