2009-09-08

September-eftermiddag

Solen sken och det var varmt och härligt. Klar luft och blå himmel! Själv hade jag gått omkring inomhus på jobbet och känt mig irriterad, orolig och rastlös hela dagen. Efter kafferasten bestämde jag mig för att utnyttja friskvårdstimmen till att komma ut i det härliga septembervädret. Jag stämplade ut lite tidigare, gick hem, snörade på mig gympaskorna och tog mig till spåret. Fem kilometer härlig löpning, som gick som en dans. Sedan två kilometers promenad, bara för att det var så härligt i skogen.

Vackert på något sätt!

Under tvåkilometerspromenaden hittade jag en vacker sten. Där var jag tvungen att sätta mig och amatör-meditera lite! :-)

Min meditationssten sedd från ena hållet

... och från ett annat håll

Nyjoggade fötter och ben! :-)

4 kommentarer:

  1. Det går inte att komma ifrån att hösten är otroligt härlig med sin klara sköna luft och sina fina färger.. =))
    Jag hoppas på att hösten blir låång och fin för vinter vill jag inte ha..

    Kram till di goch ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Bra idé att utnyttja friskvårdstimman. Vår har de dragit in :-( Du är väldigt duktig som springer!
    HA nu en härig jobbardag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Skogen är en mysig plats, men tyvärr är jag för "otröjen" för att våga mig dit solokvist.
    Det där med friskvårdstimma på jobbet, .. att få lön för att motionera verkar jättebra.

    Hoppas du får en underbar onsdag!
    Kraam från Mogi

    SvaraRadera
  4. Härligt med natur å FRISK höstluft!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.