2009-09-14

Måndag i mitt liv... Lite grand...

Det är lite måndag efter en skön och vacker liten långhelg.
Jag har druckit bara lite vin.
Jag har bara varit lite rastlös.
Jag har bara varit lite vemodig.
Jag har tänkt bara lite jobbiga tankar.
Jag har gråtit bara lite tårar.
Jag har funderat bara lite.
Jag har grubblat bara lite över det som har varit.
Jag tänker bara lite om det som nu är.
Jag undrar bara lite om framtiden, det som ska komma.
Jag är bara lite orolig.
Jag är bara lite osäker...
Men annars är det bra!

6 kommentarer:

  1. Oj vad smått.. hmm.. lite det var här ;-)

    Men ibland ka ju lite vara bättre
    än mycket... och ibland är det tvärtom.

    En lite större kraaam från mogi

    SvaraRadera
  2. Men stackars Tizzel. *kramar om*

    SvaraRadera
  3. Det kanske skulle ha varit MYCKET vin för att slippa alla de andra "lite" ? ;)

    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.