2009-09-19

Fest hos mig!

Utanför min balkong har jag en park. Där har man alldeles nyss bygggt färdigt en skate-park. Idag är det invigning. Och jisses vilken invigning! Som en folkfest! Jag spanar ut över ett HAV av människor. Åkare och betraktare. Och det är musik! Det dunkar av bas över hela parken, och det luften riktigt dallrar här i och mellan husen! Jag kan tycka det är lite småtrevligt (även om inte musikstilen är den jag i första hand skulle ha valt...) - men det jag undrar över mest, är: HUR ska "kärringen på ettan" klara sig? Hon som inte ens klarar av att någon går med högklackade skor i trapphuset!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker också om att det är lite liv. Annars hade man ju kunnat bo på månen lika. Ja grannen din kanske överväger att flytta ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.