2009-09-10

Grattis på mig!!!

Hoppas jag får en fin och bra födelsedag!!!


18 kommentarer:

  1. Jaaaaaa, hoppas du får en alldeles, alldeles fantastiskt härlig dag! En helt egen, jättebra födelsedag. GRATTIS lilla du...åh,som jag önskar att jag kunde få koka dej en kopp kaffe och krama om dej och säga: GRATTIS.
    I mina tankar är du heeeeela dagen!

    Kram
    Fröken V

    SvaraRadera
  2. Jätte, super duper GRATTIS!
    Ha en riktigt braig dag.
    Tusen kramar

    SvaraRadera
  3. TJOOOOOOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

    Visst var jag bra på att räkna.. Vilken tur att jag påminde dig så att du inte glömde..
    ;o)

    GRATTIS PÅ STOOOORA DAGEN MIN VÄN!!!

    Massor med kramar från en Mingla

    SvaraRadera
  4. "Slår upp ett glas med bubbel" och säger SKÅL o GRATTIS till dig idag!!!

    Kram från Kaxxan ;-)

    SvaraRadera
  5. JA MÅN HON LEVA
    JA MÅN HON LEVA
    JA MÅN HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR.....

    Grattis! Hoppas du får en toppen dag!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ska man inte va gla´på sin födelseda´när ska man då vara gla´pling plong.

    GRATTIS kära vän. Hoppas du har en toppendag!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. GRATTIS TIZZEL !

    Såg på Minglas sida att du fyller år.
    Hoppas du får en härlig födelsedag.

    Ha det så gott !

    Kramen

    SvaraRadera
  8. Grattis Grattis från Insmorsa :)

    SvaraRadera
  9. BS Det får vi tro att vi får slippa.

    Ha det bra på din dag nu !

    SvaraRadera
  10. Grattis gumman...

    Skål ta mig fan!!

    Kram Pys

    SvaraRadera
  11. Sjunger, nigger och grattar så nätt!!!!!

    SvaraRadera
  12. Det ryktades på AB-bloggen att du fyllde år idag =) så jag tittar in och önskar dig ett
    STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Happy birthday to you..
    Happy birthday to you..
    Happy birthday, dear Tizzel..
    Happy birthday to you..

    Hipp hipp hon leve..
    Hurra hurra hurra hurra!!
    Kraaam från Mogi

    SvaraRadera
  14. "Med en enkel tulipan uppå bemärkelsedan, jag har den äran, jag har den äran att gratulera"

    *sjunger och hoppar omkring bland all konfetti och alla serpentiner som ligger och dråsar i den här bloggen*

    Förresten, jag har en liten utmaning till dig.
    http://evassvammel.se/?p=469

    SvaraRadera
  15. Försöker igen då...............

    G R A T T I S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    K R A A A M A R/Pluppis

    SvaraRadera
  16. GODMORGON!!!!!!

    Har du hade en toppen dag i går och att även denna dag blir skit bra.. =))
    Nu är det helg min vän..
    Ta hand om den och dig allt vad du kan..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.