2009-11-08

Jag blottar mitt innersta....

HUR??? Hur är det möjligt... att det i en hall i en lägenhet... där det bor två personer... kan se ut så här???

HUR??? Hur är det möjligt... att i en stor fin klädkammare, där ja tar mig i kragen och försöker storröja minst fyra gånger om året - och däremellan försöker hålla i ordning, kan se ut så här???

HUR??? Hur är det möjligt... att tre dygn efter dotterns hemkost från semestern, så ligger fortfarande packningen så här???

Beats me.....
(Det kan förstås hända att det symboliserar kaoset inuti.....)

8 kommentarer:

  1. Jadu... tänk då på HUR det kan se ut hos någon som är tre, fyra,fem osv *skratt*

    STOR kraam från Mogi

    SvaraRadera
  2. Vi är visserligen tre hemma hos oss, men jag garanterar ATT det är möjligt. Kan dock inte svara på HUR..:D

    SvaraRadera
  3. Vet du vad jag läste igår..!!

    "Den 100% tillfredsställelsen kommer den dagen som ens barn får egna tonåringar.."

    Jag kan tro att det ligger någonting i det..
    =)

    SvaraRadera
  4. Meeen har du varit hemma hos mig och fotat, man kan nästan tro det i alla fall :-) Det är ingen fara med lite röra, men jag hoppas att det inte känns för rörigt inom dig.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja, jag har många gånger frågat mej HUR?? Men det blir alltid som på dina bilder fast x2 då;-)
    Hallen är värst tycker jag, det är ju dt första man möter när man kommer hem... brukar skylla på att vi har för liten plats men jag kan tänka mej att det skulle bli lika illa om jag hade tredubbelt så stor hall;-)

    SvaraRadera
  6. Hmmmmmmmm.........och jag som bara är en (1)!!!
    Vad ska jag skylla på då,då???Beats me ;-))

    Kram goa Tizzel/Pluppis

    SvaraRadera
  7. Hur är det möjligt att det kan se ut så hemma hos mig och det är bara jag som bor här ;D

    SvaraRadera
  8. Tack för att du blottade ditt innersta ;).
    Det är märkligt vad det stärker en när man inser att man inte är ensam om något jobbigt =).
    Kramar

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.