2009-11-13

Fyllehund!

Idag - fredagen den trettonde - fyllde min systerson tretton år! Jag och mina ungdomar var och firade den nyblivna tonåringen, och det var en fin liten tillställning med mat, dryck, kaffe och tårta. Precis som det ska vara!
Men titta - vilken "fyllehund" vi hade vid bordet!! :-)

Nu håller jag på att packa. I morgon middag sätter jag mig på tåget och åker till Kungliga Hufvudstaden några dagar. Jag ska besöka min bror och några vänner, och sedan avsluta besöket med att tillbringa två dagar på kurs.
Att hinna blogga ter sig mer och mer som en ren omöjlighet!

8 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en riktigt trevlig resa..
    Kram från en Mingla!

    SvaraRadera
  2. Stockholm!
    En av världens vackrare städer tycker jag. Alltid kul att komma dit (även om jag alltid tycker det är skönt att komma därifrån också, hehe)

    Ha så underbart kul!

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig resa., själv är jag lite ur gängorna men har faktiskt bloggat idag..

    För jag har haft det skitjobbigt.. sen det där nejet... det där som vände upp och ner på hela livet...

    Kram Pys

    SvaraRadera
  4. Ha de så bra i Stockholm!! /Kram

    SvaraRadera
  5. Så kan det gå när man e törstig vetja!

    SvaraRadera
  6. Fy rackarn för fyllehundar ;-P

    Hoppas du får en härlig Sthlmsresa..

    Kraaam från Mogi

    SvaraRadera
  7. *går raka vägen till din skamvrå
    här och sätter mig och tar på dumstrutmössan*
    *skäms så håret krullar sig, ögonen byter färg, skägg börjar växa, tungan blir grön, näsan blir en potatisnäsa*

    Feeelåååååt, att jag inte lämnat ett avtryck här på så jääääla länge att det nästan inte e klokt!

    *slänger in en hel massa skämskrammar på vägen ut*
    *rusar ut så tröjan står rätt ut*

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.