2009-10-17

Höstar!

Jag går här inne hos mig och höstar lite, jag!! :-)

5 kommentarer:

  1. Oj vad höstfint du gör. jag önskade jag hade lite energi för att pynta lite till hösten...men jag tänder doftljus jag köpt på IKEA i våras med doft av äpple och kanel.

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gör!! Jag blir genast sugen på att "hösta" till det hos mig oxå...skall ut i trädgården o se om jag hittar några snygga lönnblad till att börja med..rönnbär har jag redan i en silverskål. Kul att pyssla lite!

    //Kaxxan

    SvaraRadera
  3. Vad fint du gjort! Mysigt..

    Ha en fin söndag!
    Kraam från Mogi

    SvaraRadera
  4. Oj vad fint du har höstat.. =)
    Jag har höstat lite jag också eller jag kanske ska berätta sanningen och säga som så att jag har dammat av lyktorna som brukar stå i mitt kök.. Roligare än så var inte jag.. =/
    Joo jag har ljung också ute på trappan och lite var stans på tomten.. Kanske har jag lite höst i alla fall..

    Kram till dig nu och njuuut av helgen.. Jag tror att du gör det..eller jag hoppas i alla fall.. =)

    SvaraRadera
  5. Oh, vad fint :-)

    Nu blev jag också sugen på att hösta hemma - jag har bara stickat som en besatt de sista veckorna ;-)

    *kram*

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.