2009-12-23

Tizzel önskar...

GOD JUL!!!!!


13 kommentarer:

  1. God Jul älskade, underbara Tizzel..
    Ta hand om dig i massor nu och ha en härlig julhelg..

    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  2. God jul, kära vän!
    Kram Kaktus

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en underbar Jul!
    Skickar med en bön: Må du alltid känna en inre frid,som gör dig mindre ensam............

    Julekram/Pluppis

    SvaraRadera
  4. God Jul fina Tizzel!

    Ha det mysigt, lugnt, skönt och trivsamt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Gleðileg Jól käraste Tizzel!

    *KRAM*

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en underbar jul!

    Jag får nog min julefrid så fort julen är över... idag jobbar jag!
    Kram på dig!

    Vilken fin blogg din dotter har! :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Somnade du till Kalle? Du skulle ha tittat på ANNA Anka istället!! Då hade du väl garvat dig klarvaken.. ;o)

    SvaraRadera
  8. Hej, hur har du det?
    Hoppas du njuter av tindrande juldagar!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Godmorgon Tizzel.. =))
    Jag hoppas att du har haft en riktigt bra jul och att du har en god fortsättning på den..
    Ta hand om dig nu i massor..
    Kram från Mingla

    SvaraRadera
  10. God fortsättning till dig min vän.
    Hoppas ni haft det bra.

    Stora varma kramen <3
    Pluppis

    SvaraRadera
  11. Julen är ju förbi nu så jag kikar förbi för att önska dig god fortsättning.
    =)

    SvaraRadera
  12. GOD FORTSÄTTNING!!

    Kramen
    Knytet

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.